كـاره مـدي حول
تأسـسـت مـدي كـاره دياليز(لامراض الكلى) في عام ١٩٩٨ وبمرور السنوات توسـعت مـدي كـاره واليوم تقدم خدماتها في ثـلاثـة مــراكــز لـلــد يـالـيــز.
نـحـن مـدركـيـن الـقـيـم الـبـشـريــة وتـحـت ضـو ء الـقـيـم الـعـالـمـيـة والـطـبـيــة نـحـن نـعـمـل مـع نـهــج الـخـدمـة فـي ســـعـادة مـرضانـا والـعـامـلـيـن. مـا زلـنـا مســتـمـريـن في طــريـقـنـا بـالـمـنـاهـج الـعـلـمـيـة الحـديـثـة ومع الخبـرة التي اكتسـبـنـاهـا على مـر الســـنـيـن هــدفــنـا دائما هـــو الأفـضـل.
Ekibimiz
Dr. M. Serkan Karaçuha
Genel Koordinatör
İlknur Yılmaz
Kalite Yönetim Direktörü
Sakine Hoş
Eğitim ve İdari İşler Koordinatörü
Dr. Mustafa Karakaya
Medikare Bağcılar Diyaliz
Başhemşire Nurcan Burbut
Medikare Bağcılar Diyaliz
Dr. Ersoy Bezirgan
Medikare Halkalı Diyaliz
Dr. Serdal Akgündüz
Medikare Halkalı Diyaliz
Başhemşire Filiz Semerci
Medikare Halkalı Diyaliz
Dr. Nigar Yücetürk
Medikare Şifa Diyaliz
Başhemşire Esma Akgeyik
Medikare Şifa Diyaliz
Kalite Yönetim Sistemimiz
Merkezlerimizin Kalite Yönetim Sistemi SKS-Diyaliz seti esas alınarak oluşturulmuştur.
Kalite Yönetim Sistemimiz; amaç ve hedeflerimiz doğrultusunda üst yönetimin liderliğinde katılımcı ve sürekli iyileştirme anlayışıyla hasta/çalışan odaklı, merkezimize özgü yönetilebilir, izlenebilir ve sürdürülebilir bir yapıya sahiptir.
Hasta Güvenliğinin güvence altına alınması ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik canlı bir sistematik hayata geçirilmiştir.
Kalite Yönetim Direktörünün koordinasyonunda, oluşturulan 12 kurul/komite/ekip vasıtasıyla kalite çalışmalarının standardize edilmesi, disiplinize edilmesi ve sürdürülebilirliği sağlanmaktadır.
Kalite yönetim biriminin görevleri temel teşkil edecek şekilde SKS-Diyaliz seti çerçevesinde çalışmalar yürütülmektedir.
Amacımız
Hemodiyaliz hastalarımıza en yüksek kalitede, güvenilir ve hasta odaklı diyaliz hizmeti sunmaktır.
Hedeflerimiz
- Tedavi başarısını sürekli kılmak
- Hasta güvenliğini sürekli kılmak
- Hasta memnuniyetini sürekli kılmak
- Çalışan memnuniyetini sürekli kılmak
- Çalışanların sürekli gelişimine katkı sağlamak
- Uluslararası tercih edilen bir merkez olmak
رســـالـتنـا
بـالـتـنـاســب مع مـعـايـيـر الـجـودة والاعـتـمـاد نـحـن متـواجـديـن لتـقـديـم الـخـدمـات لـلـمـرضــى الــذيــن يـعــانــون الاخــفــاق الــكـلــوي . بـالـتـفـاهـم والـتـركـيـز عــلـى الـمـرضـى و في اطـار الـقـوانــيـن الـواجــب عــلـيـنـا تـطـبـيـقــه نقوم بـتـقــديـم خـدمـات الـرعــايـة الــصـحـيـة لمرضانـا الـذيـن يـعانـون الاخـفـاق الـكلـوي والـذيـن هـم في امـس الحاجـة إلى هـذه الـرعـايـة الـصـحــيـة.
انـطـبـاعـاتـنـا
مـع فـريـقـنـا الـدائـمـة و المسـتمـرة متـطـوريـن ومتـوســعيـن دائـما مـن اجـل الـخـدمـة لـلـعـمـل تحت الـمـعـايـيـر الـصـحـيـة الـدولـيـة والـقــيـم الأخـلا قـيــة والـعـلـمـيــة و مـفـتـوحــة لـلابـتـكـارات الـجـديــدة لـنـصبـح الـمـركـزالـمـفضـل فـي مـعـالـجـة أمراض الكلى.
İlke ve Değerlerimiz
- Sağlık hizmetlerini evrensel tıbbi ve etik değerlerin bilincini ve sorumluluğunu taşıyarak sunmak
- Takım ruhu içinde hasta ve çalışanların memnuniyetine odaklı hizmet anlayışını benimsemek.
- Hastalarımız, çalışanlarımız, tedarikçilerimiz ve toplumumuzla etkili bir güven ortamı oluşturmak
Kalite Yönetim Birimi Görev ve Çalışmaları
- 27.06.2015 Tarihli ve 29399 sayılı resmi gazetede yayınlanan “Sağlık Hizmeti Kalitesinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik “gereği kurumun kalite hizmet sunumunun sağlanması için gerekli faaliyetleri yürütür.
- SKS Diyaliz çerçevesinde yürütülen çalışmaların sekretarya ve koordinasyonunu sağlar.
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip eder.
- Öz değerlendirmeleri yönetir.
- Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçleri yönetir.
- Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetir.
- Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geri bildirimlerinin alınması gibi) yönetir.
- SKS Diyaliz çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlar.
- Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetir.